UN JOB FOARTE BINE PLĂTIT

Cursuri business în Bucureşti

Doriți să aveți o carieră de succes în lumea afacerilor moderne? Cursurile de business la București sunt cea mai bună alegere în ce privește școlarizarea care vă va ajuta să obțineți un job foarte bine plătit.

După școlarizarea la BusinessAcademy aveți posibilitatea de a obține certificate recunoscute pe plan internațional care vă vor ajuta să aveți o carieră așa cum v-ați dorit dintotdeauna.

Beneficiați de șansa ca în urma școlarizării la cursuri business în Bucureşti să obțineți certificate de prestigiu oferite de către Departamentul de Examinare al Universității Cambridge, International Qualifications Network (IQN).

BusinessAcademy funcționează conform autorizației oficiale a Departamentului de Examinare al Universității Cambridge pentru examene internaționale. Pregătirea se face conform standardelor de studiu la distanță a cinci universități de top pe plan global.

Alegeți cel mai bun program la BusinessAcademy din București

Pentru a asimila cu succes toate cunoștințele, nu trebuie să vă deplasați la cursuri. În urma școlarizării prin intermediul sistemului online pentru e-Learning din țara noastră, folosit la BusinessAcademy, veți obține titluri de specialitate și certificate recunoscute la nivel global.

Puteți studia atunci când vă convine cel mai mult, de acasă, de la serviciu sau în natură, din parcul Herăstrău. Aveți nevoie de laptop și de conexiune la internet.

Pe perioada școlarizării aveți la dispoziție și înregistrări audio și video, cursuri interactive și materiale de studiu disponibile 24 de ore prin intermediul platformei e-Learning pentru studiu la distanță. Dacă în timpul școlarizării întâmpinați anumite greutăți, vă vor ajuta profesorii, care vă stau la dispoziție.

Dacă sunteți adeptul cursului tradițional, vă stau la dispoziție sălile de clasă de la BusinessAcademy din București (Str. Academiei, Nr. 39-41,  Et. 2, Sector 1). Școlarizarea tradițională la BusinessAcademy este organizată în săli de clasă echipate după cele mai înalte standarde.

Alegeți cel mai bun program la BusinessAcademy din București

Dacă doriți să aveți un mare succes în afaceri, frecventarea cursurilor de business reprezintă cea mai bună soluție pentru cariera voastră. În fața voastră se află un proiect important de educație și de dezvoltare personală la BusinessAcademy din București pentru a fi pregătiți pentru toate provocările de afaceri.

În funcție de ce vă interesează, puteți alege programele avansate: Executive Business Program, Human Resource Management, Management, Marketing and Marketing Management, Sales and Sales Management, Financial Management, Project Management, Business Administration, Enterpreneurship, Public Relations, International Business și Investment Management and Stock Exchange.

Cunoștințe adecvate pentru avansare în carieră

În fața voastră se află unele dintre cele mai bune programe de la BusinessAcademy care vă vor ajuta să vă realizați obiectivele. Alegeți domeniul care vă atrage cel mai mult și deveniți într-un an de zile un profesionist în cele mai profitabile profesii.

Executive Business Program

Frecventând Executive Business Program veți dobândi abilități practice și profitabile care vă vor ajuta la îmbunătățirea carierei.

BusinessAcademy este autorizată oficial de către Departamentul de Examinare al Universității Cambridge pentru examene internaționale, care este garanția că veți deveni expert în domeniul marketingului și al vânzării, al managementului, finanțelor și coordonării proiectelor.

La cursul Business Start-up veți depăși toate provocările legate de înființarea unei companii și de implementare a unei idei de afaceri cu asimilarea tuturor particularităților legate de proces.

Human Resource Management

Baza misiunii managerului de HR este grija privind angajații, dezvoltarea lor profesională, precum și angajarea forței de muncă de calitate în conformitate cu nevoile companiei. În cadrul programului Human Resource Management veți învăța cum să dezvoltați metode de recrutare și de angajare, de motivare și recompensare a angajaților, de training și dezvoltare, consolidarea productivității și construirea carierei.

La acest program, prin intermediul cursului Market Planning and Segmentation veți învăța cum să aplicați eficient acțiunile planificate, iar prin intermediul cursului Talent Management veți învăța cum să recunoașteți candidații talentați, dar și angajații care își pot dezvolta suplimentar abilitățile și să aducă o contribuție și mai mare firmei.

Project Management

La acest program veți învăța să conduceți proiecte conform standardelor de proiect corespunzătoare în funcție de industria unde le veți aplica. La Project Management veți dobândi cunoștințe legate de aplicarea modelelor cantitative pentru estimarea valorii rezultatelor proiectului, strategii pentru coordonarea proiectului, precum și privind analiza caracteristicilor pentru consolidarea eficienței întregului proces.

La cursul Resource Planning and Management veți cunoaște modalitățile de planificare și de gestionare a resurselor financiare și nonfinanciare. Cursul Leadership vă va învăța cum să coordonați angajații și membrii organizației pentru realizarea obiectivelor.

Marketing and Marketing Management

În urma școlarizării în cadrul programului Marketing and Marketing Management veți obține instrumentele pentru înțelegerea cumpărătorilor, modalitățile despre cum să corelați aceste cunoștințe cu crearea produselor corespunzătoare, cu serviciile și ofertele. În timpul școlarizării veți învăța, printre altele, mai multe despre management și coordonarea cercetării, analiza pieței și comunicarea cu clienții.

Cursul Branding vă va ajuta să învățați mai multe despre crearea unui brand și promovarea acestuia. Cursul Management Functions vă va prezenta modalitățile de organizare și de coordonare, precum și rolul managerului în acest proces.

Sales and Sales Management

La acest program veți învăța aplicarea metodelor cantitative pentru analiza investițiilor, a costurilor și profitului la investiție în cadrul sectorului de vânzare. Veți învăța cum să înțelegeți cât mai bine cumpărătorii pentru a plasa cu succes produsul la care lucrați.

Cursul Customer Relationship Management vă va explica legăturile dintre furnizori, tehnologie și clienți, iar cursul Sales Process vă va explica în detaliu procesul de vânzare a produselor și serviciilor.

Cum să vă înscrieți la cursurile din București?

În primul rând, completați și trimiteți cererea de înscriere la acest link sau sunați la numărul de telefon +40 (314) 326 162. După înregistrare, veți fi contact de consultantul nostru pentru înscriere. Această discuție ne va ajuta să înțelegem poziția voastră profesională și ambiția de avansare.

Dacă consultantul acceptă înregistrarea voastră, vă vom trimite întreaga documentație pentru înscrierea oficială. Mulți cursanți din București și-au terminat deja școlarizarea la BusinessAcademy online. Fiți și voi unul dintre ei!

Fiindcă sesiunea de înscrieri a început deja, numărul de locuri este limitat. Verificaţi dacă mai sunt locuri disponibile pentru departamentul ales. Profitaţi de această ocazie şi înscrieţi-vă imediat. Aici puteţi să vedeţi unde mai există locuri disponibile:

  

Denumirea programului
Locuri disponibile
tradiţional online
Executive Business Program Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Human Resource Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Marketing and Marketing Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Sales and Sales Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Financial Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Project Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Business Administration Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Entrepreneurship Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Public Relations Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
International Business Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Investment Management and Stock Exchange Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs


Perioada de înscrieri de primăvară este în curs, iar prețurile de înscriere vor crește în curând!

Cu cât vă înscrieţi mai devreme, cu atât preţurile de şcolarizare sunt mai mici. În acest fel, dorim să-i recompensăm pe acei cursanţi care dau dovadă de pregătire şi determinare. 

 BusinessAcademy Pentru înscrieri până la
30.4.2024.**
   
Departamentul de studii Preţ* 12
rate
18
rate
Preţ Întreg Tradiţional/Online 
Executive Business Program 1947 171 125 2500 45% din locuri sunt ocupate!
Management 1662 146 107 2200 Înscrierea este în curs
Human Resource Management 1662 146 107 2200 Înscrierea este în curs
Entrepreneurship 1662 146 107 2200 Înscrierea este în curs
Marketing and Marketing Management 1662 146 107 2200 Cel mai căutat departament din această lună.
Sales and Sales Management 1662 146 107 2200 Înscrierea este în curs
Business Administration 1187 104 76 1750 Înscrierea este în curs
Financial Management 1662 146 107 2200 Înscrierea este în curs
Project Management 1662 146 107 2200 40% din locuri sunt ocupate!
Public Relations 1662 146 107 2200 Înscrierea este în curs
Investment Management and Stock Exchange 1662 146 107 2200 Înscrierea este în curs
International Business 1947 171 125 2500 Înscrierea este în curs

*Taxa de școlarizare afișată este pentru plată integrală. În acest caz, prețul de bază este redus suplimentar. Toate prețurile sunt menționate în euro. 
**Oferim reduceri speciale pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași familie, precum și pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași companie și pentru membrii lor de familie. Dacă vă înscrieți în această perioadă, obțineți și un pachet suplimentar de 6 luni de pregătire pentru design web în valoare de 475 euro, gratuit. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la numărul de telefon +40 (314) 326 163.

Pentru șomeri: plătiți doar după ce vă angajați

Dacă momentan sunteți șomer, vă asigurăm finanțarea a 20% din prețul de școlarizare. Vezi aici condițiile.

Valoarea școlarizării și a certificatului Cambridge dobândit la sfârșitul școlarizării o putem dovedi foarte ușor - preluăm o parte din taxa de școlarizare până când vă angajați.

Suntem atât de siguri de abilitățile, cunoștințele și încrederea pe care le veți dobândi într-un an de zile încât vă oferim posibilitatea să plătiți 80% din taxa de școlarizare în mai multe rate. Restul de 20% urmează să-l plătiți după angajare. Și nici atunci nu veți plăti integral, ci în rate lunare. Astfel, vrem să vă recompensăm tot efortul și timpul dedicat școlarizării.

3 condiții pe care trebuie să le îndepliniți ca să beneficiați de aceste circumstanțe speciale privind modalitatea de plată:

  • să nu fiţi angajaţi,
  • să fi absolvit studii medii sau facultatea,
  • să semnaţi Contractul pentru plata unei părţi din taxa de şcolarizare după angajare (contractul îl veţi primi de la noi).

Ce obţineţi în pachetul de şcolarizare

Prețul școlarizării la BusinessAcademy include și:
  • toate orele stabilite în programul de un an de zile;
  • prezența la cursuri la sediul BusinessAcademy sau de acasă prin live stream;
  • disponibilitatea permanentă a profesorului pentru consultații conform orarului consultațiilor;
  • informațiile despre școlarizare prin intermediul serviciului utilizatori pentru cursanți;
  • BusinessAcademy eduWall;
  • susținerea examenului conform programului calificărilor internaționale în funcție de departamentul ales;
  • utilizarea gratuită a materialelor suplimentare pentru pregătirea în vederea susținerii examenelor internaționale prin serviciul online;
  • acces nelimitat la biblioteca BusinessAcademy;
  • prezența la seminare extra-curriculare în cadrul organizației LINK group;
  • certificat BusinessAcademy care atestă frecventarea cursurilor sau absolvirea școlarizării;
  • Emiterea certificatelor LINK pentru limba engleză și germanăîn condiții preferențiale;
  • utilizarea internetului, scannerului, imprimantei și calculatoarelor la sediul BusinessAcademy;
  • întocmirea CV-ului și orientarea profesională oficială ca ajutor la angajare sau la obținerea unui job mai bun după finalizarea școlarizării;
  • ajutor și suport din partea Consilierului pentru studiu pe toată perioada școlarizării.


Înregistrarea pentru generaţia 2024/25 se face aici.

BusinessAcademy: Înscrieţi-vă la timp   Daţi clic pe acest link pentru a vă înscrie la BusinessAcademy »»»