Social Marketing

Descrierea cursului

Marketingul social reprezintă aplicarea marketingului în procesul de atingere a obiectivelor sociale, neavând ca rezultat principal numai profitul, ci şi satisfacerea necesităţilor care au un caracter social general, respectiv aplicarea marektingului prin diverse concepte şi tehnici, care au scopul de a atinge anumite obiective specifice de comportament orientat spre binele comun. Cursanţii vor învăţa termenii de bază, motivele şi scopul aplicării marketingului social. De asemenea, cursanţii se vor familiariza şi cu procesul de marketing social şi cu tipurile lui specifice.

Scopul cursului

Scopul cursului este familiarizarea cursanţilor cu noţiunea de marketing social, precum şi cu diferenţa dintre Social marketing şi Business marketing. Obiectivul este instruirea cursanţilor, astfel încât să fie capabili să recunoască dorinţele, necesităţile şi interesul pieţei ţintă şi să ofere satisfacţia dorită mai eficient decât concurenţa, îmbunătăţind astfel beneficiile consumatorilor şi ale societăţii. De asemenea, cursanţii ar trebui să înveţe să unească cele trei motive în procesul de determinare a politicii de marketing. Aceste trei motive sunt: profitul firmei, dorinţele consumatorilor şi interesul societăţii.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2017/18 este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.