Cum vă ajută recomandarea să obţineţi clienţi noi?

Potrivit unui sondaj realizat de Asociația WMM, persoanele de afaceri, în baza unor recomandări, vor cumpăra mai multe produse și servicii decât în orice alt mod.

Atunci când sistemele de obținere a recomandărilor se combină custrategiile direct response, se majorează și numărul clienților.

Unul dintre cei mai de succes stomatologi din Australia, Paddi Lund, își desfășoară activitatea exclusiv prin intermediul recomandărilor. Serviciile sale se pot utiliza doar de persoanele care sunt recomandate de către pacienții existenți. Pentru a realiza acest lucru, Paddy Lund utilizează un sistem complex de lucru cu clienții.

 

Din ce motiv este utilă recomandarea?

Iată motivul: clienții nu vor recomanda dacă nu li se cere acest lucru. Potrivit unui sondaj, s-a descoperit că peste 80% dintre clienții mulțumiți doresc să recomande prietenilor lor un produs sau un serviciu de calitate, dar nu vor face acest lucru dacă nu li se cere.

Din acest motiv, companiile care sunt orientate în mod strategic spre obţinerea clienților în baza unor recomandări, aplică un număr mare de sisteme pentru a încuraja clienții existenți să le recomande.

oferirea de recomandări în afaceri

Datorită rețelelor sociale și tacticilor sociale de afaceri, această sarcină este mult mai ușor de realizat. În prezent, este posibilă majorarea în mod sistematic a traficului prin crearea unei rețele între clienții existenţi și cei viitori.

Trei mari rețele de socializare externe care vă pot ajuta să răspândiți efectul sunt: LinkedIn, Twitter, Facebook. Profitați de ele. Timpul petrecut pe aceste rețele este minim în raport cu profitul pe care îl veți obține.

Pe lângă rețelele de socializare externe, puteți crea și rețele interne.

De exemplu, prin intermediul site-ului companiei dumneavoastră puteți oferi clienţilor oportunitatea de a vorbi despre produsele, serviciile sau ideile pe care le prezentați.

Puteţi lansa un centru virtual de dezvoltare, centru de educație, centru pentru rezolvarea problemelor urgente ale clienţilor dumneavoastră, iar prin intermediul acestui centru permiteți o comunicare bidirecțională cu piața.

Două soluții tehnice pe care le puteți utiliza pentru a lansa un asemenea centru sunt blogul pe internet și buletinul informativ electronic (email newsletter), platforme pentru deschiderea unui dialog sistematic cu piața.

Citiţi câteva dintre întrebările de care aveți nevoie dacă doriți să obțineți rezultate mai bune în afacerea dumneavoastră și să aveți cât mai multe recomandări posibile:

  • Care este cea mai puternică, mai precisă și de autoritate propoziţie sau descriere prin care clienții noștri să ne recomande prietenilor lor, colegilor, colaboratorilor, și ce trebuie să întreprindem pentru a ne recomanda astfel?
  • Care sunt principalele observaţii și îndoieli ale potențialilor clienți și ce trebuie să întreprindem, să zicem, să demonstrăm și să oferim pentru a răspunde în mod eficient la ele?
  • Care sunt punctele cheie pe care trebuie să le reparăm, înlocuim și să le îmbunătăţim în actualul nostru proces de lucru cu clienții existenți, pentru ca întregul proces să funcționeze mai eficient, rapid, ușor?
  • Ce oferte irezistibile și greu de refuzat putem oferi potențialilor noștri clienți și celor actuali?
  • Ce gândesc clienții noștri despre noi, dacă dorim să schimbăm acea opinie, cum putem face acest lucru?
  • Ce trebuie să vorbească, să gândească și să simtă angajații noștri care vin în contact cu clienții, astfel încât potențialii clienți să fie încântaţi încă de la primul contact?
  • Ce putem face pentru ca, atunci când colaborează cu noi, clienții să aibă parte de experiențe care sunt fascinante și merită să fie transmise şi altora?

Vezi toate textele din Baza de cunoştinţe » Vezi textele în această categorie »
Poate v-ar interesa aceste articole
Organizarea şi conducerea echipelor Stiluri de conducere (leadership)
Cum să realizaţi un management de succes al clienţilor cheie? Gestionarea timpului
Dacă sunteţi interesat de ocupaţiile din acest domeniu, vedeţi programul: Marketing and Marketing Management.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2019/20 este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.