De acord

Notă despre cookie-uri

Pentru a vă oferi o experiență perfectă la accesarea business-academy.ro, colectăm informații prin utilizarea de cookie-uri. Acest lucru ne va permite să îmbunătățim performanța paginii pentru dvs., să vă oferim exact conținutul și publicitatea care vă interesează, acestea asigurându-vă o navigare plăcută.

Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații

Mai multe informații De acord


FACEȚI CUNOȘTINȚĂ CU ECHIPA DE PROFESIONIȘTI BUSINESSACADEMY CARE VOR LUCRA LA PERFECȚIONAREA VOASTRĂ ȘI LA DEZVOLTAREA CARIEREI



NIMIC NU SE ÎNTÂMPLĂ ÎN AFACERI PÂNĂ NU ARE LOC O VÂNZARE

Daniel Chivu: Daniel a acumulat peste 10 ani de experiență în consultanță managerială, gestiunea relațiilor cu actori implicați în toate nivelurile organizaționale. Cu expunere la varii medii de afaceri și din diverse roluri, el s-a remarcat precum un trainer profesionist pasionat de business development, unde interacțiunea cu oamenii și alinierea limbajului în funcție de audientă sunt provocările oricărei zilei obișnuite.

Sales and Sales Management

Alexandra Micu: Fondator al Talent Center International, a oferit de 6 ani consultanță în afaceri pentru companii. Cofondator al She is Mom, dedicat femeilor, cofondator al Agritech Center,mentor a peste 2000 de studenți IT în programe de mentorat online și offline dedicate companiilor, trainer de soft skills, a oferit peste 1100 de workshopuri și traininguri, consultant Digital Branding, executive search.

Business Administration

CE TREBUIE SĂ ȘTIE FIECARE PROJECT MANAGER DESPRE FINANȚE ȘI MANAGEMENT

Ciprian Grancea: Ciprian Grancea este absolvent de MBA Asebuss, consultant și trainer în managementul proiectelor. Deține o certificare Axelos, susține traininguri în toată Europa, având o experiență de 8 ani în multinaționale și în firmele românești. „Learn from experience" sau „să facem greșeli noi" este principiul pe care îl folosește în partea de consultanță.

Project Management

Carmen Bulău: Carmen este o profesionistă în domeniul managementului financiar, cu o experiență de peste 12 ani în activitățile de Trezorerie, Credit și Bugetare.Este responsabilă de crearea și implementarea procedurilor de credit, achiziții, contabilitate, colaborarea cu auditorii interni și externi și negocierea contractelor bancare de împrumut.

Financial Management

CUM SĂ ATRAGEȚI ȘI SĂ PĂSTRAȚI NUMĂRUL MAXIM DE CLIENȚI

Monica Eftimiu: Absolventă a Academiei de Teatru și Film, Facultatea de Teatru, cariera sa a fost îndreptată încă de la început către zona de marketing și promovare. Monica și-a consolidat experiența de peste 20 de ani în mai multe trusturi media, agenții de publicitate, companii multinaționale, pentru care a elaborat planuri de comunicare, branding, campanii ATL și BTL și producții audio-video.

Marketing Management

Ofelia Neagu: Ofelia Neagu este psiholog, coach și trainer și om cu o experiență de peste 13 ani în comunicare (în business și nonprofit) și experiență de 8 ani în coaching și training. Cu un parcurs profesional complex, ce îmbină experiența de comunicare cu cea de training și coaching, și ulterior de psihologie, este orientată către rezultate și livrarea unui plus de valoare clientului.

Public Relations

PENTRU PERSOANELE CARE VOR UN CÂȘTIG MARE ȘI ABILITĂȚI MANAGERIALE AVANSATE

Corina Neagu: Licențiată în Drept și Certificată CIPD în “International Practice in HR”; 20 de ani de experiență, în corporații mari și foarte mari, de la poziții de junior la director departament și membru în Board; peste 15 ani în sfera Resurselor Umane, consultant în carieră, consultant HR, trainer intern si international, mentor; speaker evenimente (Rentrop & Straton, Business Days, HR Summit, Întâlniri de Networking, Bune practici în HR).

Management

Liliana Păduraru: Liliana Păduraru este Career & Life Coach și HR Trainer. Este absolventă a Facultății de Comunicare și Relații Publice din București și specializată în Managementul Resurselor Umane la Facultatea de Psihologie și Sociologie din București. De-a lungul carierei profesionale, Liliana a acumulat o experiență de peste 10 ani în domeniul resurselor umane, lucrând ca Recruiter IT și Consultant HR atât în companii internaționale.

Human Resource Management

OBȚINE O CERTIFICARE RECUNOSCUTĂ CARE TE VA DEOSEBI DE CONCURENȚĂ


După școlarizarea la BusinessAcademy puteți obține gratuit certificările Cambridge și International Qualifications Network, care vor fi o dovadă sigură a expertizei voastre și un mare avantaj la angajare și progres.

imgCambridge Assessment International Education (CIE) Prin dobândirea calificării Cambridge Business Studies de un an de zile moșteniți autoritatea și reputația uneia dintre cele mai vechi universități din lume. De asemenea, abilitatea de a asimila noi abilități.
imgInternational Qualifications Network (IQN) Ca singurul Registered Training Centre pentru IQN (până acum BIMS UK) qualifications în România, BusinessAcademy vă oferă posibilitatea de a obține calificările organizației globale de top în domeniul afacerilor și a finanțelor, precum și următoarele titluri: Diploma in Marketing (DipMkt) , Diploma in Economics (DipECO) , Diploma in Human Resource Management (DipHRM) , Certified Project Management Analyst (CPMA) , Certified Finance Specialist (CFS).
imgLondon Chamber of Commerce and Industry (LCCI) BusinessAcademy este LCCI Approved Examination Centre oficial. Grație acestui status, BusinessAcademy oferă cursanților săi posibilitatea să dobândească certificatul LCCI din domeniul Business, administration and IT și din domeniul Marketing and customer service. De mai bine de un secol, LCCI este considerat un comitet de examinare de prestigiu recunoscut pe plan internațional cu peste 500 de centre LCCI înregistrate în peste 100 de țări din întreaga lume.
imgCertiport Certiport este unul dintre liderii mondiali în materie de centre de testare, fiind autorizat pentru testarea şi pentru întregul proces de certificare pentru un număr mare de instituţii influente din întreaga lume, ale căror certificate, diplome şi licenţe sunt dovada unui înalt nivel de profesionalism. Datorită statutului de „Testing Center" pe care LINK group îl deţine, posibilitatea de susţinere a acestor teste de certificare este asigurată doar cursanţilor acestei instituţii.

Obiectivul nostru este să vă oferim cunoștințele și abilitățile care vă vor ajuta să obțineți rezultate de top. Vrem ca munca voastră să fie apreciată și recunoscută, să obțineți un job care vă place și să fiți bine plătiți. Vrem să vă transformăm talentul într-o abilitate profitabilă și să fiți siguri că după ce absolviți BusinessAcademy veți găsi un job de top în domeniul dorit, în cel mai scurt timp.

Împreună punem bazele succesului vostru.

CURSURI ÎN SĂLI DE CLASĂ

Programul BusinessAcademy poate fi frecventat în săli de clasă dotate cu cel mai modern echipament. Sălile de clasă sunt proiectate după standardul Cambridge University, cu scopul de a crea o atmosferă de studiu plăcută. Dacă din cauza obligațiilor nu aveți posibilitatea să participați la una dintre prelegeri, vă este asigurată urmărirea prelegerii prin Live stream.

CURSURI ONLINE

Toate abilitățile și certificatele profitabile asigurate de BusinessAcademy pot fi dobândite și învățând la distanță, online. Din orice oraș, din orice țară. Dacă nu puteți fi prezenți fizic la cursuri sau vreți mai multă libertate în studiu, această formă de școlarizare este pentru voi. Prelegerile se desfășoară conform standardelor studiului la distanță a cinci universități de top din lume.

Ambele modalități de școlarizare îndeplinesc standarde înalte a grupării de cinci universități de top din lume.


EDUCAȚIE PE CARE NU O OFERĂ NICIO ALTĂ INSTITUȚIE: CE MAI OBȚINEȚI LA BUSINESSACADEMY?



PRACTICĂ ÎNAINTE DE TEORIE

Pe lângă cunoștințele despre strategii, metode și tehnici aplicate în afaceri, la BusinessAcademy dobândiți mai întâi abilități practice necesare pentru angajare, pentru un câștig bun și pentru înființarea unei afaceri.

DEZVOLTAREA UNUI PLAN DE AFACERI

Veți lucra la dezvoltarea propriului plan de afaceri cu care puteți începe o afacere și puteți solicita diferite fonduri pentru a vă ajuta în realizarea ideii, dar și pentru a crea planuri de afaceri pentru alți antreprenori și companii.

CONSILIER PENTRU AJUTOR ÎN STUDIU

Materialele de studiu sunt făcute astfel încât cursantul să primească toate informațiile, cunoștințele teoretice, cu exemple din practică. În cazul unei probleme în studiu, vă stă la dispoziție Consilierul pentru ajutor în studiu.

PACHET DE ABILITĂȚI TRANSVERSALE

Veți trece și prin Personal Development Program (PDP), unde veți lucra la dezvoltarea abilităților suplimentare pentru succesul în muncă: motivație, încredere, focus, muncă în echipă, selecția priorităților etc.

RESURSE PENTRU O CARIERĂ DE SUCCES

La BusinessAcademy există Centrul pentru Dezvoltarea Carierei (CCD). Serviciile Centrului includ resurse, programe speciale, seminare, sfaturi individuale și asistență în asigurarea practicii de specialitate și angajare.

CURSURI DE LIMBĂ ENGLEZĂ ȘI GERMANĂ

Pentru a vă oferi posibilitatea de a avea șansa de a lucra pe piața externă, BusinessAcademy vă asigură, pe lângă școlarizarea obișnuită, și cursuri facultative de limbă engleză și germană.

SUCCESELE CURSANŢILOR NOŞTRI

ÎNCEPE ȘCOLARIZAREA PENTRU CELE MAI BUNE JOBURI!
ÎNSCRIE-TE LA TIMP


Numărul de locuri libere este strict limitat.
Dacă sunteți interesați, grăbiți-vă. Avem cote pentru fiecare termen de înscriere, așadar, nu toți vor beneficia de economisirea curentă. Acest lucru este valabil atât pentru cursanții care aleg școlarizarea tradițională, cât și pentru cursanții care ale școlarizarea la distanță, prin intermediul platformei Distance Learning, online.

 BusinessAcademy Prețul pentru înscrieri până la 30.6.2021.**  
Departamentul de studii Preţ* 12 rate 16 rate Preţ Întreg
Executive Business Program 1665 146 118 2500
Management 1296 114 92 1950
Human Resource Management 1426 125 101 2150
Entrepreneurship 1446 129 104 2200
Marketing and Marketing Management 1356 119 96 2000
Sales and Sales Management 1296 114 92 1950
Business Administration 965 85 69 1450
Financial Management 1426 125 101 2150
Project Management 1325 116 94 2000
Public Relations 1426 125 101 2150
Investment Management and Stock Exchange 1466 129 104 2200
International Business 1595 140 113 2400

*Preţul şcolarizării pentru cei care aplică este valabil pentru plata integrală. În acest caz, preţul este redus. Toate preţurile sunt în euro. Reduceri speciale pentru doi sau mai mulți angajați din aceeași companie, precum și pentru membrii lor de familie. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la numărul de telefon +40 (314) 326 163.
**Preţurile promoţionale din tabel sunt valabile pentru cursanţii online, în timp ce taxele de şcolarizare pentru cursanţii tradiţionali cresc cu 50 EUR.
***Dacă vă înscrieți astăzi, obțineți gratuit un pachet suplimentar cu o pregătire de 6 luni pentru design web în valoare de 475 EUR.



PENTRU ȘOMERI:
PLĂTIȚI LA ANGAJARE


Dacă momentan sunteți șomer, vă asigurăm o finanțare de 20% din prețul de școlarizare.
Pentru mai multe informații, ne puteți suna la numerele de telefon +40 (314) 326 163, +40 (356) 408 877, +373 (22) 782 220 sau ne puteți scrie la adresa de e-mail office@business-academy.ro.


ASIGURĂ-ȚI LOCUL LA TIMP

Înscrie-te la prețuri reduse până în 30.6.