9 sfaturi pentru a face cu succes o analiză SWOT

// Colţul experţilor în marketing şi al vânzătorilor

 

  1. Nu există nicio situație în care efectuarea unei analize SWOT să nu fie de dorit.
  2. În temă puteți descrie doar un singur element.
  3. Reţineţi: puterile nu pot fi negative, slăbiciunile nu pot fi pozitive.
  4. Trebuie să cunoaşteţi poziţia exactă în raport cu care întreprindeți analiza situaţiei curente.
  5. Definiţi-vă cât mai realist puterile şi slăbiciunile.
  6. Fiţi obiectivi în evaluarea oportunităţilor şi a ameninţărilor din mediul extern.
  7. Descrieți cu precizie fiecare element al analizei.
  8. Separaţi fără echivoc factorii externi de cei interni.
  9. Fiţi pregătiţi să vă confruntați cu posibile situaţii neplăcute rămase ascunse până atunci.
Vezi toate textele din Baza de cunoştinţe » Vezi textele în această categorie »
Poate v-ar interesa aceste articole
Grija faţă de cumpărători 7 lucruri care trebuie evitate în marketing
Cele mai frecvente întrebări la un interviu de angajare Negocierea cu cumpărătorii
Dacă sunteţi interesat de ocupaţiile din acest domeniu, vedeţi programul: Marketing and Marketing Management.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2018/19 este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.